voorbereidingsstress - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu voorbereidingsstress - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu

voorbereidingsstress

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 September 2012 | Nederland, Aalsmeer

Hallo Allemaal!

Hehe, ik zit eindelijk! Het is nu ca 10 dagen voor vertrek en ik race van de ene 'oh ja, dat moet nog', naar de andere, "dat mag ik niet vergeten' Gevolg is dat ik nu in totale stilte (want: oh ja, batterijen voor gehoorapparaat opladen moet ook nog) zit te typen. Maar goed, lekker rustig niet waar!

Ik denk dat als we ooit nog eens gaan dat het veel makkelijker wordt om voor te bereiden...Immers, welke idioot moet nou vlak voor vertrek nog even een laptop, nintendo ds, ereader, portable externe harde schijf en weet ik wat nog meer kopen? Juistem, wij dus..We lopen gewoon ver achter op digitaal gebied. Maar goed, we zijn aardig ingelopen...(ik zal zwijgen over wat het met mijn budget deed...)

Nog even in t kort de reis die we gaan maken:
Zondag 7 oktober (zet dit allemaal in je agenda met een dikke streep eronder want we verwachten natuurlijk wel een enorm uitzwaaicomite op schiphol) om 14 uur vertrekken we naar Hongkong. We gaan dan meteen over op het vliegtuig naar Sydney. We hebben een week een appartement in het centrum van Sydney. Vervolgens vliegen we naar Alice Springs. Daar staat een camper voor ons klaar. Na een week touren vliegen we dan naar Brisbane, waar we 1 nacht in een hotel slapen. Vervolgens gaan we met een camper naar Cairns rijden. Daarna hebben we nog een week rust in Palm Cove. En dan helaas alweer naar huis.

Nou ik ga nog even verder stressen. En checken of mijn mailingslijst klopt.
Tot gauw op deze blog
Alvast de groetjes van ons xxx






  • 27 September 2012 - 11:29

    Vanessa :

    Super leuk! Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen ;).
    Xx

  • 27 September 2012 - 11:51

    Familie Dijkman:

    ik ook!! ;-))

  • 27 September 2012 - 12:38

    Rozemarijn:

    Klinkt goed !

  • 27 September 2012 - 13:28

    Richard:

    Mailingslijst check !!
    Uggs check !!

    Sterkte voor de laatste dagen, maar dat komt vast helemaal goed.

    Oja, met de uitzwaai ben ik er niet; wist Niels niet dat Ajax moest spelen ;-)

  • 28 September 2012 - 08:42

    Wendy:

    Groep 1/2a gaat ook alles bijhouden!!

  • 28 September 2012 - 16:33

    Saskia:

    Sterkte met alle voorbereidingen. Trust me, het is het meer dan waard!!
    Xx

  • 30 September 2012 - 19:39

    Lies En Frank:


    Leuk wij gaan het volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Actief sinds 25 Aug. 2012
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 7965

Voorgaande reizen:

13 Juli 2019 - 04 Augustus 2019

USA Westcoast 2019

30 September 2013 - 05 Oktober 2013

Newyorknewyork!!!!

07 Oktober 2012 - 21 November 2012

Australie!

Landen bezocht: