week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Oktober 2012 | Australië, Sydney

De reis naar Sydney & Sydney City
Hallo allemaal, we zitten nu in onze hotel kamer, midden in Sydney. Het is 13.15 uur dus 4:15 uur in Nederland. Het is ca 21 graden. We hebben hier geen internet (rete-duur) dus we gaan straks in de Mc Donalds maar even free-internetten.
Ik zal eerst jullie vragen beantwoorden:
Hoe voelt het om 21 uur in een vliegtuig te zitten? Nou, daar heb ik 3 letters voor (in analphabetische volgorde:) K,U,T...
En hoe gaat dat dan met een kind van vier? Dat gaat prima! Mark heeft lekker liggen pitten in 't vliegtuig (half over pa en ma heen, dus lekker languit) en kreeg om de paar uur een kadootje uit de (megavolle) kadootjeskoffer. Het enige wat lastig was, was het eten. Hij had speciale kindermaaltijden aan boord (opgeleukt met zakjes chips, ijs en fristi) maar daar haalde hij zijn neus voor op. Nou ja, hij leeft nog.......
Hong Kong was wel een aparte ervaring. Met kind erbij, krijg je overal voorrang (we mochten dus inchecken bij de first class balie) en als eerste het vliegtuig instappen. Helaas werden we wel naar de economy class gedirigeerd. Bizar was ook, hoe gedresseerd mensen daar zijn: er kwam een mannetje met een bordje langs dat we gingen inchecken, vervolgens werd er een k

• 11 Oktober 2012 - 12:47

H.Dijkman:

Leuk verslag. Geniet ervan.
    Groeten en knuffel.

• 11 Oktober 2012 - 12:49

H.Dijkman:

Op faceboek de foto van Niels gezien.

• 11 Oktober 2012 - 13:14

Rozemarijn:

Hi vakantiegangers, fijn te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben. De foto' s zijn erg mooi. Lekker genieten.

• 11 Oktober 2012 - 13:39

Babette:

He vakantiegangers!

Leuk om jullie verslag te lezen en de foto's te bekijken.
    Jullie doen leuke dingen. Gaaf man, dat walvis spotten!
    Geniet ze, dikke kus.

• 11 Oktober 2012 - 13:46

Wendy:

Ik heb straks heel veel voor te lezen/ te vertellen hier! Wat zullen de kids genieten. Doe Mark de groeten van ons allemaal!

• 11 Oktober 2012 - 15:05

Saskia:

Wat een heerlijk verhaal om te lezen! Genieten!

Liefs.

• 11 Oktober 2012 - 17:34

Deborah En Jonathan:

Hoi Mark,
    We hebben net je foto's gekeken. Leuk, ik (Jonathan) mis je wel!
    knuffel van Jonathan

Wat een prijzen joh! Haha, Mark weer even 3! ;-) Geniet ervan met zn drietjes! Leuk om jullie verhalen te lezen.
    groetjes, Deborah

• 11 Oktober 2012 - 20:25

Danielle:

Wauw, klinkt echt geweldig allemaal (behalve de prijzen dan....).
    Leuk om zo een gedetailleerd verslag te lezen!
    Heel veel plezier nog, lekker genieten met zijn drietjes. Jullie missen niks in Nederland, vanaf morgen krijgen we weer heel veel regen (zeggen ze).

Xxx (ook voor Mark van Rosalie)

• 11 Oktober 2012 - 21:37

Lies En Frank:

Wat een belevenis, geniet er maar lekker van.
    Veel liefs en dikke kus van lies en frank.

• 11 Oktober 2012 - 21:37

Lies En Frank:

Wat een belevenis, geniet er maar lekker van.
    Veel liefs en dikke kus van lies en frank.

• 12 Oktober 2012 - 11:14

Vanessa:

Hoi Kanjers,

Klinkt helemaal super allemaal!!!
    Heel veel plezier verder!
    Ik kijk uit naar de volgende belevenissen ;)

Dikke kus

• 14 Oktober 2012 - 18:00

Irma Wempe:

Hoi,
    Wat leuk om dit verslag te lezen. Ik krijg zelf ook zin in vakantie.
    Geniet ervan!
    Groetjes en liefs van irma