Newyorknewyork - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu Newyorknewyork - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu

Newyorknewyork

Blijf op de hoogte en volg Familie

26 September 2013 | Nederland, Aalsmeer

Maandag vertrekken we voor 6 daagjes naar New york. We dachten deze reis met zijn tweetjes te gaan maken, want Mark blijft bij opa, die moet namelijk naar school. Maar we gaan toch met zijn drietjes...gezinslid nummer 4 is namelijk bijna 12 weekjes onderweg. Hopelijk ben ik niet al te misselijk in New York. Tot nu toe zijn de weersvoorspellingen voor volgende week erg goed (ca 22 graden in New York). We verheugen ons erop. New York: here we come!!!

• 26 September 2013 - 11:40

Laura:

Waaaaaattttt?!?!??!?

Wat zijn jullie toch een stel boefjes! Leuk, hoor!
    Ik wens je/jullie een hele fijne zwangerschap toe, maak er maar weer wat moois van ;-)

Liefs,
    Laura

PS: O ja, veel plezier in New York!

• 26 September 2013 - 12:14

Wendy:

Veel plezier!

• 26 September 2013 - 13:01

Saskia:

Heeeeel veel plezier, ik vond het echt geweldig!
    Wij hadden de reisgids van 100% New York mee met een aantal supermooie wandelingen, een aanrader!

• 26 September 2013 - 13:03

Saskia:

En natuurlijk gefeliciteerd :).

• 26 September 2013 - 22:49

Babette:

He wijffie.....zo leuk dat je in verwachting bent! Hopelijk voel je je goed in NYC en kunnen er heerlijk van genieten!
    Liefs xxx

• 27 September 2013 - 10:37

Vanessa:

Heel veel plezier met z'n drietjes!!!!!

Xxxx

• 27 September 2013 - 23:08

Sonja:

Lieve Lisa & Niels,
    Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Super leuk dat mark een broertje of zusje gaat krijgen.
    Heel veel plezier in New york!! THE city that never sleeps! Geniet van elk moment want het is een geweldige stad! Veel plezier. Dikke kus Sonja

• 29 September 2013 - 12:33

Anja Van Ast: