Page - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu

Page

Blijf op de hoogte en volg Familie

24 Juli 2019 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vandaag mochten we weer lekker vroeg op. Om 8 uur begon onze excursie naar de upper antelope canyon. We werden per jeep naar deze canyon gebracht door een Navajo indiaan. Dit is een hobbelig en zanderig ritje dus vergeet je zonnebril niet.

omdat we de allereerste tour van de dag hadden was het nog niet druk en niet warm is in de canyon. Op hetmoment dat wij uit de canyon gingen kwamen de busladingen toeristen. Net op tijd dus. Het nadeel van de vroege toer is dat het licht nog niet zo mooi is, zei de begeleider. Wij waren zo al onder de indruk dus het maakte ons niks uit.

daarna zijn wenst de horse shoe belt gegaan. Dit is zo groot dat hij alleen op de foto is te zetten met een panorama foto.

Vanmiddag hadden we een dagje zwembad gepland, maar omdat Eva enkele dode kevertjes heeft ontdekt in het zwembad, wil ze er niet meer in. Eva ging dus op inspectie en Niels moest alle kevers uit het water halen. Ze heeft echt het hele zwembad afgespeurd....

’s Avonds hebben we gegeten bij Big Johns Texas Bbq. Dit was een ontzettend leuk restaurant. Iedereen zit aan lange tafels, er staan doppinda’s op de tafel (schillen op de grond gooien), enorme BBQ’s draaien al uren op volle toeren om Pulled pork/beef, worstjes, spare ribs (vlees valt zo van bot) te bereiden. Er speelt een country band. Al het eten en drinken wordt geserveerd op zijn Amerikaans; in meeneem piepschuim boxen/ plastic borden en plastic bestek/ enorme refill bekers frisdrank.