4 dagen voor vertrek & dag van vertrek - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu 4 dagen voor vertrek & dag van vertrek - Reisverslag uit Aalsmeer, Nederland van Familie Dijkman - WaarBenJij.nu

4 dagen voor vertrek & dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2019 | Nederland, Aalsmeer

4 dagen voor vertrek

Tjonge, wat kan een mens stressen. Kom je op maandag avond erachter dat je creditcard echt echt echt kwijt is, het hele huis onderste boven is gehaald maar nee dat ding is er echt echt niet. Zegt de bankmijnheer doodleuk tja sorry mevrouw de levertijd van een nieuwe credit card is 5 werkdagen dus op zijn vroegst heeft u hem maandag. Ehhhh.... we vertrekken zaterdag? Helaas mevrouw.... ik kon echt op mijn kop gaan staan maar het bleef nee het kan niet eerder geleverd worden.

Gelukkig hebben we nog een creditcard....en kunnen we dus gewoon de auto huren etc.

de koffers zijn bijna gepakt, de laatste wassen worden gedraaid, de laatste bezoekjes aan de kapper staan gepland, wij zijn er klaar voor!

dag van vertrek

De credit card is nog steeds niet boven water, dat probleem laten we maar even voor wat het is.

Om 6 uur staan we slaperig bezakt en bepakt bij de bagage drop off. Echt idioot als dan vrienden langs lopen die achter ons aansluiten en ook nog dezelfde vlucht blijken te hebben als wij..... dit soort dingen overkomt ons nou altijd :joy:

we hebben nu een speelvliegtuig op Schiphol gevonden waar de kids zich vermaken. Nog een uurtje en dan kiezen we het ruime sop.

• 13 Juli 2019 - 05:32

Lisette Van Willegen:

Hele goeie reis! En geniet ervan met elkaar

• 13 Juli 2019 - 05:36

Marleen :

Een hele goede en fijne vlucht , geniet heel veel van jullie vakantie en ik kijk uit naar jullie reisverhalen en foto’s !!

• 13 Juli 2019 - 06:00

Irma Wempe:

Goeie reis en een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

• 13 Juli 2019 - 06:05

Pamela :

Hele fijne vakantie en geniet ervan
    Ben zo nieuwsgierig naar jullie mooie verhalen

• 13 Juli 2019 - 08:26

Richard:

Veel plezier en geniet ervan !!

• 13 Juli 2019 - 08:45

Marion:

Heel veel plezier!! Geniet ervan met elkaar. En natuurlijk een goede reis.

• 14 Juli 2019 - 17:59

Alejandra Wielinga:

Heel veel plezier!! Een hele goede reis!